Zapach miesiąca | Top 3 zimowe zapachy

czwartek, 15 grudnia 2016
WoodWick, Yankee Candle woski

   Cześć wszystkim! Czy zima to nie idealny czas aby uzupełnić swoje zapasy wosków czy też świeczek? To właśnie w tym okresie najchętniej sięgamy po te umilacze, aby zima była choć trochę przyjemniejsza i bardziej pachnąca. W dzisiejszym poście mam dla Was moje trzy propozycje zapachów, które umilą niejeden wieczór.

Yankee Candle, Honey Clementine - Czym byłyby Święta bez mandarynek? Dla mnie jest to nieodłączny element Świąt, wielka miska pełna pachnących cytrusów. Honey Clementine to połączenie miodu wraz z zapachem klementynek i skórki pomarańczy. Przypomina mi trochę cukierki Nimm2. Idealny zapach dla fanek cytrusów, ponieważ to właśnie te owoce przeważają w tym wosku. Zapach jest bardzo intensywny i już niewielka ilość tarty wypełnia cały pokój, dlatego warto uważać i nie przesadzić z ilością. Zapach pochodzi z tegorocznej kolekcji jesiennej. 

Yankee Candle, All is Bright - Ten zapach przykuł moją uwagę samą naklejką, która kojarzy mi się z światełkami na choince i zimnymi ogniami i ciężko przejść koło niego obojętnie. All is Bright pochodzi z najnowszej kolekcji zimowej. Jest to wosk o zaskakującej mieszance cytrusów oraz ciepłego piżma jak informuje nas producent. Znajdziemy tutaj nuty soczystej pomarańczy, grejpfruta, porzeczki i wcześniej wspomnianego piżma. Choć ten zapach pochodzi z tej samej rodziny co Honey Clementine to jest zdecydowanie łagodniejszy, świeższy i śmiało możecie go wypróbować jeśli nie lubicie klasycznych zapachów cytrusowych.

WoodWick, Yankee Candle woski
WoodWick, Yankee Candle woski

WoodWick, Cranberry Cider - Choć sama nie przepadam za grzanym winem, oraz generalnie za alkoholem, tak zapach tego wosku trafia w 100% w moje gusta. Połączenie lekko kwaśnej żurawiny, ze słodkim jabłkiem i dodatkiem przypraw korzennych. Czasami jestem w stanie wyczuć odrobinę wiśni. Zapach kojarzy mi się z wyjazdem w zaśnieżone góry, gdzie można usiąść przy kominku z ciepłą herbatą albo grzanym winem i cieszyć się swoim towarzystwem czy dobrą książką. Bardzo lubię tego typu zapachy w okresie świątecznym. 

A wy jakimi zapachami lubicie sobie umilać czas tej zimy? Przypominam że jutro jest ostatni dzień mojego rozdania z kosmetykami Biolove, jeśli jeszcze nie bierzecie udziału to gorąco Was zapraszam * klik *.
Pozdrawiam,




22 komentarze on "Zapach miesiąca | Top 3 zimowe zapachy"
  1. Nie jestem fanką świeczek, ale wyobrażam sobie te wspaniałe zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie moi faworyci jeśli chodzi o zapachy w tym roku :).

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj nie powiem, mój K też za nimi szaleje.

      Usuń
  3. mi aktualnie pachnie w pokoju olejkiem cynamonowo-waniliowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jest strasznie ciężko znaleźć zapach cynamonu w świeczce bądź olejku który by mnie nie drażnił :).

      Usuń
  4. Nie znam żadnego z nich. Ostatnio nie siegam zbyt często po woski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba to naprawić, bo kiedy jak nie teraz ;).

      Usuń
  5. Nie znam tych zapachów. Ale lubi teraz zapach wanilii, pomarańczy jak i jabłuszka z cynamonem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jabłko z cynamonem to zaraz po mandarynkach mój ulubiony jedzeniowy zapach :D.

      Usuń
  6. Wybrałaś raczej niestandardowe zapachy i takie nie do końca kojarzące się ze świątecznym okresem, ale to dobrze, bo kiedyś miałam wosk YC, który miał pachnieć choinką, a ja czułam tam jedynie taki odświeżacz powietrza w spray o zapachu leśnym :D Moim hitem już od kilku lat jest Sugared Apple od Yankee <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ciężko jest znaleźć wosk o zapachu choinki, my w tym roku zakupiliśmy Kringle Candle, Blue Spruce i jest booooski!!!!

      Usuń
  7. Uwielbiam palić woski <3 Tych zapachów nie znam kuszące !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku przerzuciłam się ze świec na woski ;).

      Usuń
  8. Właśnie myślę o tym, że powinnam zrobić jakieś zapasy zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już na szczęście zapas zrobiłam :).

      Usuń
  9. Mandarynki :D To jest coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już bardzo dawno nie paliłam wosków, ale dostałam niedawno 1 WoodWick to może odpalę :) ale mój typowo letni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to ostatni nie ma dnia bez świeczek czy wosków ;).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature