NAILS | La boom - Mat w odcieniach czerwieni

poniedziałek, 3 lipca 2017

Cześć wszystkim! Z racji tego, że ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza, lipiec chciałabym rozpocząć od kolorowego wpisu paznokciowego. Dzisiejszymi bohaterami będą lakiery hybrydowe marki La Boom, którą mam przyjemność testować. Ostatnio szalałam z zielenią oraz żółcią, dziś postanowiłam użyć czegoś w odcieniach czerwieni i pomarańczy. Brakowało mi takich kolorów.

W ostatniej stylizacji pokazywałam Wam żółty lakier tej marki w kolorze 58 i wiedziałam już jak te lakiery się zachowują. Do dzisiejszej stylizacji postanowiłam użyć pozostałych trzech kolorów, które otrzymałam w ramach współpracy z La Boom.  Warto wspomnieć, że lakiery te są dość wodniste i aby pokryć całą płytkę należy użyć trzech cienkich warstw. Nie wpływa to zupełnie na jakość ich noszenia.


Kolory które użyłam to 39 (melon), kolejne dwa to 12 oraz 48. Tutaj różnica między tymi ostatnimi kolorami jest minimalna i przyznam Wam się, że dopiero przy macie jest ona najbardziej zauważalna. 48 to odcień soczystego arbuza, zaś 12 wydaje się być jego lekko rozbielonym bratem.

Żeby paznokcie były trochę ciekawsze postanowiłam spróbować swoich sił w ombre. Niestety pomimo moich starań efekt nie jest zadowalający, ale nie poddaję się i będę trenować dalej. Dodatkowo postanowiłam manicure wykończyć matowym topem, jest to moje drugie podejście do tego tematu i powiem tylko jedno, denerwuje mnie dotyk takich paznokci. Strasznie kojarzy mi się z dotykiem kredy.



Tak się prezentuje mój najnowszy manicure w iście owocowych kolorach. Dajcie znać co sądzicie o tych odcieniach i matowym topie. Jestem ciekawa jakie kolory Wy teraz nosicie, i czy jesteście fankami pasteli czy też neonów? Czekam na Wasze komentarze poniżej.
Pozdrawiam,


34 komentarze on "NAILS | La boom - Mat w odcieniach czerwieni"
  1. Ładnie wyglądają. Ja mam aktualnie różowy mat na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D. Oj różu to już wieki nie miałam, ale myślę że w tym miesiącu coś się pojawi ;)

      Usuń
  2. jak dotąd nie skusiłam się na matowy top- nigdy w życiu nie miałam takiego wykończenia na swoich paznokciach, jednak muszę przyznać, że coś w sobie ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety do końca nie przekonuje, ale spróbuje jeszcze w zimie z jakimś ciemniejszych lakierem bądź sweterkiem ;).

      Usuń
  3. Nie podoba mi się matowe wykończenie na paznokciach. Jestem tradycjonalistką i wolę blask i błysk :)
    A ombre też nie umiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się że mamy tak samo i matowe wykończenie będzie u mnie rzadkością ;)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem jak manicure prezentowałby się z topem nabłyszczającym. Wydaje mi się, że odcienie zyskałyby na wyrazistości i całość wyglądałaby bardziej wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno sięgnę po nie jeszcze w wersji błyszczącej :).

      Usuń
  5. Podoba mi się taki matowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że przynajmniej tobie maty się podobają ;).

      Usuń
  6. Mam matowe topy - na wzorniku efekt mi się podoba, a na pazurkach niekoniecznie, więc sama jeszcze nie skusiałam się, by sobie go nałożyć. Może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaszalałam, ale top mam chyba już ze 2-3 mięsiące, a dopiero 2 raz użyłam :P.

      Usuń
  7. Jakoś osobiście nie mogę się przełamać do matu na paznokciach. Zdecydowanie bardziej wolę błysk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się ten efekt podoba ale nie mogę znieść dotyku takich paznokci ;).

      Usuń
  8. Kolory mi sie podobają i pomysł z ombre również :) Natomiast co do matu to ja wolę błysk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądając komentarze zauważyłam że jednak większość z nas woli klasyczne wykończenia :D.

      Usuń
  9. Matowe paznokcie wymagają perfekcyjnego manicure dlatego nie często się na taki decyduję ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt na jednym paznokciu zrobił mi się nieestetyczna górka, dam im jeszcze szanse w okresie zimowym ;).

      Usuń
  10. tej marki lakierów jeszcze nie mam, ale szczerze to nie lubię matowego efektu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. La Boom to stosunkowo nowa marka która ukazała się na naszym rynku :).

      Usuń
  11. Mat nieee ale mi się nie podoba (nie zebym obrażała Twoich umiejetności) ale u mnie jak patrzę na te zdjecie to tak jakby 'było tego za dużo'? w sensie warstw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bejbe chodzi Ci na tym palcu co jest "ombre", to fakt za dużo tam tego ale dlatego że miałam problem z przejściem koloru :/.

      Usuń
    2. To na drugim ja nic nie widzę :P.

      Usuń
  12. prześliczne odcienie, w sam raz na wakacje :) a matowe wykończenie podoba mi się coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory strasznie mi się podobają :D.

      Usuń
  13. Nie znam marki, ale kolorki bardzo ładne. Szczególnie ten różowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy kolory przekłamują, ale różu u mnie brak ;).

      Usuń
  14. Pięknie! Bardzo dawno nie miałam matowych paznokci :)

    Uwielbiam wszelakie odcienie czerwieni na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, u mnie wcześniej z czerwienią bywało różnie. ;)

      Usuń
  15. Ty wiesz jakie ja kolory noszę 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem, wiem. Może następne mani choć trochę będzie w Twoich kolorach ;).

      Usuń
  16. jakoś nie moje te kolory, a marki nie znam kompletnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o dziwo jestem zadowolona z kolorów które wybrałam hahaha :P.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature