Top Social

NAILS | Moc kwiatów Flowersense od NeoNail

środa, 26 lipca 2017

Hej wszystkim! Dziś post paznokciowy, który staram się napisać od dwóch miesięcy. Niestety stylizacja wymaga ode mnie dłuższych paznokci, a te niestety co chwile mają wypadki (ostatnio Bebok mi je połamał). Udało mi się w końcu zapuścić jakąś długość i dziś prezentuje Wam kolekcję wiosenną Flowersense od NeoNail. Po prostu jestem zakochana w tych kolorach! Jeśli tak jak ja jesteście oczarowane tą kolekcją, czy też uwielbiacie róże i niebieskości to zapraszam. 

Pomysł na stylizację wpadł już dawno, a w sumie nawet w chwili kupowania lakierów. Nie ukrywam, że wyszło całkiem fajnie i chyba jest to najładniejsze zdobienie jakie Wam pokazuję, a przy tym banalnie proste do wykonania. Kolory z kolekcji Flowersense świetnie ze sobą współgrają i możemy je ze sobą łączyć. Mamy tutaj 3 róże i 3 odcienie niebieskiego, wszystkie nazwy pochodzą od kwiatów o tych właśnie kolorach.

 

Nigdy nie byłam fanką ani róży, ani niebieskiego na paznokciach, ale najwidoczniej te odcienie mają coś w sobie. Gdy nakładałam pierwszy raz kolory na wzornik zauważyłam niestety różnicę między konsystencjami i wykończeniem lakierów. Najciemniejsze kolory w tym przypadku Blaze Peony oraz Mystic Bluebell zupełnie się różnią, ich krycie jest słabsze, a konsystencja wodnista przez co potrzeba trzech warstw aby nie było prześwitów. Przy dzisiejszym zdobieniu jedynym kolorem, po który nie sięgnęłam jest właśnie najciemniejszy niebieski. Na pewno pokażę go Wam przy innym zdobieniu.


A teraz po kolei opowiem Wam co mam na paznokciach. Na najmniejszym użyłam Blue Hiacynth, który jest pięknym kobaltem i na pewno użyję go w zimie z jakimś brokatem. Na palcu serdecznym znalazł się Water Iris, nieoczywisty kolor bo czasami wpada lekko w fiolet. French Tulip poleciał na palet wskazujący, klasyczny róż który na pewno znajdzie swoje fanki (Kinga, tak o Tobie mowa). Petarda na kciuku to właśnie Blaze Peony i to jest chyba mój numer jeden jeśli chodzi o całą kolekcję.

Mogłyście zauważyć, że pominęłam środkowy palec na którym znalazło się zdobienie, już mówię co się na nim znalazło. Żeby paznokieć był twardszy sięgnęłam po Hardi z Semilaca i następnie rozpoczęłam zabawę z kropkami. Do zdobienia użyłam Blue Hiacynth, Water Iris, French Tulip oraz Nerine Lily, który jest pięknym jasnym różem. Nałożyłam dwie warstwy kropek za pomocą sondy i następnie pokryłam paznokieć topem. Proste zdobienia, ale robi efekt!





Tak oto prezentuje się moje zdobienie. Jestem ciekawa, który kolor wpadł Wam w oko i co sądzicie o moim zdobieniu. A może same macie któryś z tych kolorów w swojej kolekcji? Czekam na Wasze komentarze.
Pozdrawiam,
41 komentarzy on "NAILS | Moc kwiatów Flowersense od NeoNail"
  1. Uwielbiam Naonail i ich paletę kolorów ;) Te są piękne, chyba jeden z niebieskich odcieni bym zaadoptowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Flowersense to dla mnie najładniejsza kolekcja jaką wypuścili ;)

      Usuń
  2. Pięknie wyszło Kochana! Bardzo mi się podoba <3
    Ja jutro chyba zmieniam mani i też wczoraj pomyślałam o niebieskościach. Choć przeszła mi też przez myśl szarość. I na pewno srebro! Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D. Ja miałam szarość niedawno z metalicznym pyłkiem, ale niestety robiłam na szybko i średnio to wyszło :P.

      Usuń
  3. Nigdy bym nie pomyślała, że niebieskoci różami moga tak dobrze wyglądać szczególnie przy tak intensywnych kolorach :) pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, myślę że to wszystko kwestia doboru kolorów :).

      Usuń
  4. Regularne posty podziwiam :D powiem tak ta kolekcją nie jestem tak do końca zachwycona te niebieskości mi się podobają, ale wiesz moje serducho jakoś mocniej nie skacze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. kropki wyglądają bardzo fajnie!

      Usuń
    2. Oj wiesz staram się pisać trochę postów na zaś, wiedziałam że po wyjeździe nie będzie mi się chciało ich pisać :P.

      Usuń
  5. Jakże piękne i urocze kolorki !!! Te kropeczki wyszły genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nigdy nie sądziłam że będzie mi się dobrze nosić różowe paznokcie :D.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Same pięknie odcienie, na pewno spróbuję jeszcze je jakoś ze sobą połączyć :D.

      Usuń
  7. "French Tulip poleciał na palet wskazujący, klasyczny róż który na pewno znajdzie swoje fanki (Kinga, tak o Tobie mowa)" skąd wiedziałaś, że mi się spodoba? :D Wskazujący i kciuk najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszły Ci te paznokcie, jasny odcień różu podoba mi się wkomponowany jest tak delikatnie, bo na cały paznokcie to bym go nie dała, zdecydowanie wolę te mocniejsze fuksje ;) nad moimi paznokciami płaczę, łamią się i u mnie postów paznokciowych długoo teraz nie będzie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ten róż na pewno pokażę w innej stylizacji :). Moim paznokciom też przydałaby się przerwa ale w końcu udało mi się długie zapuścić i mi szkoda :P.

      Usuń
  9. Podobają mi się wszystkie kolory a zdobienie bardzo efektowne wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie o dziwo róże wygrywają, nie sądziłam że kiedyś to napiszę :P.

      Usuń
  10. Wszystkie kolory mi się podobają. Totalnie moje odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najciemniejszy róż jednak wygrywa ;).

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba to co udało mi się zrobić hahaha :P.

      Usuń
  12. ładne te kolory! Może niezbyt do mnie pasują, ale w zdobieniu wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, jakoś od razu przyszły mi kropki do głowy :D.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Któryś konkrety bo są ich aż 4 :)?

      Usuń
  14. prześliczne paznokcie, mam tylko jeden lakier hybrydwy z neoNail

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, dla mnie NeoNail ma jedne z piękniejszych kolorów w swojej ofercie :D.

      Usuń
  15. Piękne mani, jednak wolałabym, żeby kropki były płaskie, a ewentualnie topem dorobiłabym wystające kropelki :) Bardzo staranny mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo na jednej dłoni są płaskie, a na drugiej odstają :P. Ale moja wina bo za dużo koloru dałam, dziękuje :D.

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o niebieskie to chyba najbardziej mi się podoba ten najjaśniejszy ;).

      Usuń
  17. Ja za niebieskościami też nigdy nie przepadałam i w sumie do tej pory rzadko kiedy pojawiają się na moich paznokciach. Z kolei do różu mam wielką słabość i mogę go nosić cały czas. To połączenie na twoich paznokciach jest bardzo zaskakujące, ale zdecydowanie coś w nim jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że kolorystyka po prostu jest bardzo dziewczęca ;).

      Usuń
  18. Piękna ta kolekcja, granaty bardzo w moim guście :D Co do palca z kropeczkami byłam pewna, że masz tam nałożony kolor nude, a to tylko hard z Semilaca :D Mi się całość bardzo podoba i chętnie zobaczyłabym coś podobnego na swoich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przynajmniej mam ładny kolor płytki ;).

      Usuń
  19. Bardzo fajny pomysł z tymi kropeczkami :)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature